Ноябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Презентація портфоліо педагогічних працівників Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту

У Чернігівському професійному ліцеї залізничного транспорту 14 березня 2017 року відбулась вже традиційна презентація портфоліо педагогічних працівників, які атестуються в поточному навчальному році.

скачанные файлы

Сучасна професійно-технічна освіта потребує такого викладача та майстра виробничого навчання, який є компетентним, здатним послідовно і неперервно вдосконалювати зміст і форми своєї професійної майстерності, реально бачити, оцінювати й творчо працювати у сьогоденному педагогічному середовищі, готувати конкурентно-спроможного робітника на ринку праці, є прикладом високої духовної та педагогічної культури. Нові уявлення про якість педагогічної діяльності та самоосвіту, зумовлюють необхідність впровадження нових форм представлення результативності педагогічної праці колегам та широкому загалу освітян. Тому виникла необхідність впровадження в практику оцінки педагогічної діяльності такого способу пред’явлення професійних досягнень, який:

а) давав би об’єктивну інформацію про якість праці педагога;

б) був здатний фіксувати динаміку змін якості професійної діяльності у міжатестаційний період;

в) розкривав особистісні якості педагога як і в педагогічній діяльності, так і за її межами.

Світовий та вітчизняний досвід оцінки якості праці педагога свідчить про те, що всім цим вимогам найбільше відповідає такий метод представлення результативності професійної діяльності, як портфоліо. Технологія портфоліо — це не тільки багатофункціональний інструмент оцінювання, а і засіб самооцінення педагогом власних досягнень, проектування особистого педагогічного напрямку роботи. Портфоліо забезпечує спадкоємність різних етапів процесу професійної підготовки і розвитку, допомагає планувати, прослідковувати і коректувати освітню та кар’єрну лінію зростання педагога, а далі стає аргументованим доказом росту його професійної кваліфікації.

Презентуючи портфоліо педагоги ліцею надали коментарі до них, які були вдумливим, такими, що відображали власні думки відносно своєї педагогічної діяльності, дали повну картину досвіду роботи за міжатестаційний період, показали творче зростання. Портфоліо представлені у вигляді Power Point презентацій з викладенням своїх методичних напрацювань та досягнень.

DMcNvh9sXbA

FnW4gR3crgM

SWLbzDxiefc

4gapbVVfxIk

cKzftRtX1tc

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *