Июнь 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Май    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Свіжі новини

«Прийомоздавальник вантажу та багажу»

Залізничний транспорт в останні роки працює з великою напругою, не в повному обсязі і не завжди якісно здійснює перевезення вантажів. Це пов’язано з наявністю в роботі залізниць серйозних складнощів, які виникли і накопичуються через об’єктивні причини в реальному технічному і технологічному стані залізничного транспорту. Заходи, які проводяться на залізницях з іх усунення, не завжди сприяють кардинальному покращання експлуатаційних показників його роботи, які характеризують ефективність, надійність і якість перевізного процесу.

В нових ринкових умовах для ефективного розвитку суспільства важливо досягти збалансованості, ритмічності і стабільності взаємодії різних галузей економіки із споживанням. Тому роль транспорту набуває особливої значимості у виконанні замовлень суспільства на перевезення.

Суспільство ставить до транспорту конкретні і відповідальні вимоги: повне, своєчасне і високоякісне задоволення потреб економіки в перевезеннях з найменшими транспортними витратами. При цьому зростає роль транспорту не лише в підвищенні ефективності суспільно виробництва, а й у рішенні соціальних завдань. Успішно виконати ці завдання зможе технічно оснащений і технологічне забезпечений на рівні світових вимог сучасний транспорт. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити комплекс завдань правового, економічного, технологічного і організаційно-технічного характеру. Крім того, слід звернути увагу на фактори, які впливають на обсяги перевезень, на забезпечення надійної, стабільної і стійкої роботи всіх елементів транспортного виробництва, що можна здійснити за рахунок їх розвитку на перспективні обсяги перевезень, на що потрібно значні фінансові ресурси.

Українські залізниця за обсягами перевезень займає четверте місце на Євразійському континенті (після Китаю, Росії і Індії) і шосте – в світі. Разом з тим, стальні магістралі України відкриті для транзитних потоків і в змозі перевезти значно більшу кількість вантажів.

Українські залізниці завжди були першими ініціаторами переходу на нові форми документообігу. В сучасному часі відбувається активний перехід на електронних документообіг, як на внутрішні перевезення так і експортно-імпортна та транзитному сполученні. Змінюються технологія прийомки та здачі потягів на кордонах, за допомогою яких буде знято дублювання роботи по оформленню на вході і на виході транзитних вантажів. Крім того, в автоматичному режимі будуть передаватися дані в митні служби. Це прискорить і упростить проходження митних процедур.

Чернігівський професійних ліцей залізничного транспорту здійснює підготовку кваліфікованих робітників з професії «Прийомоздавальника вантажу і багажу», які вміють працювати з клієнтами, оформити різні види документів з дотриманням норм діловодства і ділової етики.

На підставі Державних стандартів професійно-технічної освіти розроблені та затверджені в установленому порядку робочі навчальні плани, програми. Чернігівський професійний ліцей залізничного транспорту має відповідне комплексне методичне забезпечення, матеріально-технічну базу, комп’ютерне забезпечення для здійснення підготовки кваліфікованих робітників за професією 9332 «Прийомоздавальника вантажу і багажу».

1